مصاحبه آرشیو خبر ها
در یووه ذهنیـت پیروزی وجود دارد

در یووه ذهنیـت پیروزی وجود دارد

فابیو کاپلو سرمربی و بازیکن سابق یوونتوس در مورد شرایط امسال یووه و لیگ سری آ و رقابت با تیم رُم برای قهرمانی گفت :

" بازی یوونتوس و رُم از هیچ جهتی زیبا نبود ، بخصوص اینکه بحث های پیش آمده در قبل و بعد از آن دلنشین نبود .من و هیچ کس دیگر نمی خواهیم دو رقیب قدیمی و دو تیم بزرگ ِ ایتالیا اینگونه علیه همدیگر حرف بزنند "

" این بازی دو نماینده سطح بالای ایتالیا بود ، تفاوت تیم ها در ذهنیت موجود در آن ها است و تیم هایی که همیشه ذهنیت پیروزی داشته باشند برنده خواهند بود ، مانند یووه "

" اکنون یووه و رُم خود را برای رقابت برای اسکودتو از سایر تیم ها جدا کرده اند ، هر دو تیم تنها برای پیروزی بازی می کنند و ذهنیت بُرد را دارند . زمانی که من در میلان مربی بودم همینگونه بود "

" اکنون همچین چیزی را کم تر در میلان می بینیم ، شاید در تیم های دیگر همینطور باشد. اکنون تنها یووه ، رُم و ناپولی می توانند برای قهرمانی تلاش کنند و سایر تیم ها رقابتی ساده تر دارند "

کاپلو ادامه می دهد  " همه چیز به خود باشگاه ها و فوتبال ایتالیا باز می گردد ، بازیکنان جوان کم تر مورد توجه و اعتماد قرار می گیرند و سطح تیم ها بسیار پایین آمده "


" البته که مسائل مالی ، استادیوم ها و .. بسیار مهم است اما بازیکنان با کیفیت هم در لیگ ایتالیا کم هستند . زمانی که بازیکنی جوان در کنار یک بازیکن بزرگ و با کیفیت باشد مطمئنا پیشرفت زیادی هم دارد "

" در خارج از ایتالیا برای بازیکنان جوان پول بیشتری پرداخت می شود و اهمیت زیادی دارند . طوری که آن ها از نظر فکری هم یک برنده خواهند بود ، همین باعث خارج شدن از فوتبال ایتالیا می شود . باید به بازیکنان جوان بیشتر توجه کرد . کاری که البته یوونتوس در حال انجام آن است و نتیجه آن را هم دیده ایم "

" تنها چیزی که باعث خوشحالی است پیدا شدن بازیکنانی با کیفیت بالا در طول دوران بحران اقتصادی ایتالیا بود . تعداد کمی آن ها به فوتبال ایتالیا آمده اند اما آن هم موثر خواهد بود و همانگونه که گفتم می تواند باعث پیشرفت شود. برای نمونه کارلوس توز که اکنون با کیفیت ترین خارجی سری آ است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: